CRISIS SANITARIA: SERVEIS D’ATENCIÓ ADMINISTRATIVA

Fecha:

Categoria: Notícies

Portada » Notícies » CRISIS SANITARIA: SERVEIS D’ATENCIÓ ADMINISTRATIVA

AVIS SOBRE EL SERVEI D’ATENCIÓ ADMINISTRATIVA DE L’AJUNTAMENT

A partir del 16 de març, a causa de la crisi sanitària, es realitzarà qualsevol tràmit burocràtic amb l’Ajuntament per via telefònica, al telèfon 965879001, o al correu electrònic: sella@sella.es.

De ser necessari assistir personalment, es deurà contactar amb antelació i complir amb les mesures higiènic-sanitàries fonamentals.

D’igual manera es demana que quan s’assistisca a la consulta mèdica o d’infermeria, es mantinguen les distàncies de seguretat i, si es possible, s’espere el torn en el carrer per a evitar en la mesura que siga possibles contactes innecessaris.

Esperem que, entre tots, acabem el més prompte millor amb aquesta pandèmia, i agrair a tota la població l’esforç i el civisme amb el qual s’estan comportant.
I, sobretot als més majors, pel vostre bé, quedeu-vos a casa.
—-
AVISO SOBRE EL SERVICIO DE ATENCIÓN ADMINISTRATIVA DEL AYUNTAMIENTO.

A partir del 16 de marzo, a causa de la crisis sanitaria, se realizará cualquier trámite burocrático con el Ayuntamiento por vía telefónica, al teléfono 965879001, o al correo electrónico: sella@sella.es.

De ser necesario asistir personalmente, se deberá contactar con antelación y cumplir con las medidas higiénico-sanitarias.

De igual manera se pide que cuando se asista a la consulta médica o de enfermería, se mantengan las distancias de seguridad y, si se posible, se espere el turno en la calle para evitar en la medida que sea posibles contactos innecesarios.

Esperamos que, entre todos, acabemos el más pronto mejor con esta pandemia, y agradecer en toda la población el esfuerzo y el civismo con el cual se están comportando.
Y, sobre todo a los más mayores, por vuestro bien, quedaos a casa.

Te puede interesar: